Przejdź do głównej zawartości

Pierwsze wrażenie

Są gry w które grałam tylko raz. Przede wszystkim dlatego, że później nie miałam już do nich dostępu. Zdaję sobie sprawę, że ten jeden raz to za mało aby móc w pełni ocenić zalety i wady danego tytułu.
Mówią jednak, że pierwsze wrażenie jest bardzo istotne i stąd pomysł na krótkie recenzje, może mimo wszystko Wam się przydadzą :-)

Daję głowę (5/10)

Deus (6/10)

Five Tribes (8/10)

Jaskinia (7/10)

Labyrinth: The Paths of Destiny (6/10)

Mały książę (8/10)

Orcs Orcs Orcs (7/10)

Palce w pralce (6/10)

Super Dungeon Explore (9/10)

Zakazana Wyspa (6/10)

Popularne posty z tego bloga

Jungle speed

Rodzaj gry :  IMPREZOWA Liczba graczy :  2 - 20 Czas gry :  ok. 10 -15 minut 1 rozgrywka (ale nigdy się na jednej nie kończy) Pudełko i wydanie Gra mieści się w kartonowym pudełku dość kiepskiej jakości, ale to nie przeszkadza, bo w środku znajduje się lniany woreczek na karty i totem, a on się świetnie nadaje do przechowywania i zabierania na imprezy. Karty mają niestandardowe wymiary i są kwadratowe, na szczęście całkiem porządne i dobrze znoszą godziny grania.

Jumanji

Rodzaj gry : PRZYGODOWA Liczba graczy : 2 - 4 (najlepiej mieć jeszcze kilku graczy zapasowych) Czas gry : producent nie precyzuje, ale może ciągnąć się latami Pudełko i wydanie Na wydanie nie można narzekać. Pudełko jest drewniane, rzeźbione (dość ciężkie). Elementy bardzo porządne, tylko sama plansza wygląda dość ubogo i nie zapowiada emocji, które nas czekają. Plansza w czasie rozgrywki

Daję głowę

Rodzaj gry : IMPREZOWA Liczba graczy :  4 - 50 Czas gry : różnie bywa (producent sugeruje 2 godziny) Pudełko i wydanie Dość porządne karty zapakowane są w niewielkie metalowe pudełko. Gra z założenia jest towarzyską i takie wydanie sprawia, że łatwo ją wszędzie ze sobą zabrać.  Rozgrywka Zasady gry są banalnie proste - każdy z graczy otrzymuje jedną kartę z zadaniami do wykonania . Każda karta to 3 zadania o różnym poziomie trudności i różnej liczbie punktów do zdobycia. Zadania należy wykonać tak, aby pozostali gracze nie zorientowali się, że to co robimy, nie wynika z naszego naturalnego zachowania. Jeśli zostaniemy zdemaskowani (ktoś powie "Daję głowę, że wycierasz nos dlatego, że masz takie zadanie") nie dostajemy nic, za to 2 punkty trafiają do przeciwnika. Nie można jednak podważać wszystkich słów czy gestów współgraczy, gdyż fałszywe oskarżenie to utrata 1 punktu.